zaterdag 20 juni 2009

nou, de plannen zijn weer gewijzigd.
net toe ik bezig was alles in te pakken kwam mijn huisbaas langs
hij zei tegen mij dat ik tot maandag kon blijven
want hij kon tot die tijd geen nieuwe huurder vinden.
maar ik wilde dat niet want ik wilde het geld voor die nachten
opsparen voor mijn reis, daarom wilde ik bij vrienden gaan slapen.
en toen vertelde hij me dat ik gratis dit weekend in mijn kamer mag blijven
en dat komt goed uit aangezien ik maandag toch nog even naar school moet.
dus ik woon nu tot maandag gratis in mijn kamer en dan ga ik maandag nog een
nachtje bij vrienden slapen en dinsdag zal waarschijnlijk de reisdag gaan worden.
en ook heeft hij me meer borg terugegeven dan nodig want hij had het niet kleiner.
dus eigenlijk wordt ik zelfs betaald om te blijven.
niks meer aan doen zeg ik ;)

1 opmerking: